Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاتف علیمردانی تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره روند اکران «کلمبوس» تا امروز گفت: این فیلم در یک هفته، حدود یک میلیارد تومان فروش داشت و این نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان است. البته می‌توانست در دیگر فصل‌های اکران بیشتر بفروشد و گیشه و مخاطب بهتری داشته باشد.

وی افزود: گروه بازیگران و خود فیلم نیز روی جذب مخاطبان تاثیر داشته است و باعث شده آن‌ها را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان درباره انتخاب «کلمبوس» به عنوان نام فیلم اظهار داشت: «کلمبوس دی» به عنوان سالروز کشف آمریکا توسط کریستف کلمب، روز مهمی است و مخاطب زمانی که فیلم را می‌بیند، متوجه علت نامگذاری این اثر خواهد شد.

وی با اشاره به علت استفاده از فضای کمدی در «کلمبوس» افزود: این فیلم با موضوع اجتماعی رگه‌های کمدی دارد که ادامه زبان من در فیلمسازی است. با دیدن «هفت ماهگی» هم متوجه این نوع زبان یعنی استفاده از رگه کمدی خواهید شد.

این کارگردان درباره حرف اصلی «کلمبوس» بیان کرد: این فیلم به جریان مهم و معضل مهاجرت اشاره می کند و از وضعیت کنونی جامعه و اقتصاد ضعیف می‌گوید که دیدنش می‌تواند پیام‌های خوبی را به مردم انتقال دهد.

علیمردانی درباره بهترین زمان اکران برای جذب مخاطب فیلمش، بیان کرد: بجز فصل اکران، ازدحام فیلم‌ها برای دریافت نوبت اکران و کم بودن مخاطب به آثار لطمه می‌زند؛ قطعا اگر فیلم ما در فصل دیگری اکران می شد، مخاطب بیشتری داشت.

وی در خصوص ارائه نکردن فیلمش به جشنواره فیلم فجر و تصمیم گیری برای اکران آن، اظهار داشت: ترجیح دادم فیلم در چرخه اکران باشد و این فرصت را از دست ندهیم.

علیمردانی در پایان در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: فیلمسازی آنقدر سخت است و به چیز‌های دیگری ربط دارد که فعلا قصد ساخت فیلم جدید ندارم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهاجرت جامعه اقتصاد جشنواره فیلم فجر ساخت فیلم اقتصاد جامعه جشنواره فیلم فجر ساخت فیلم مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود

برنامه «تهران ۲۰» ساختار و تعریف مشخصی برای مخاطب دارد و تلاش بر این است که مطالبات شهروندان تهرانی در آن بررسی، تشریح و پیگیری شود. مجتبی احمدی تهیه کننده تهران ۲۰ درباره این برنامه گفت: اینکه توانستیم بعد از سال‌ها تلاش در چهار سال اخیر بیش از همیشه اعتماد مخاطب را به دست بیاوریم بسیار خوب است.

او ادامه داد: در حفظ ماموریت برنامه با تلاش همه همکارانم در سال‌های اخیر به روندی رو به جلو در پیگیری خواسته‌های ساکنان استان تهران دست پیدا کردیم که  به نظر اتفاق مهمی است.

وی ادامه داد: از اواخر سال گذشته بخش هشتگ تهران ۲۰ را فعال کردیم که محصول آن ارتباط تصویری با مخاطب بود و عملاً با باور اینکه برنامه می‌تواند در نمایش خواسته‌های مردم سهمی داشته باشد و آن را از طریق مسئولین مرتبط پیگیری کند هم استانی‌ها را بر آن داشت که با امیدواری نسبت به ارسال ویدیویی از خواسته‌هایشان در بخش هشتگ تهران ۲۰ با ما همراه شوند و تلاش برنامه هم بر این بود که با پخش ویدیو‌های ارسالی مردم و روی خط آوردن و یا حتی در میز گفتگوی تهران ۲۰ به نقد و بررسی نشاندن آن موضوع، نسبت به نتیجه خواسته مخاطب اقدامی موثر داشته باشد.

احمدی درباره تغییرات فصل جدید توضیح داد: در فصل جدید تیم خبری برنامه تهران ۲۰ فعال‌تر از گذشته عمل می‌کند و با افتتاح روزنامه تهران ۲۰ که در حقیقت انعکاس تمام اخبار روز تهران و تحلیل و بررسی نقل قول‌های مرتبط با موضوع روز است فرصتی را ایجاد کرده‌ایم که در درباره موضوع هر شب جدا از نظر مهمان حاضر، نقل قول‌های مرتبط و البته موافقین و مخالفین را از طریق روزنامه به مخاطب منعکس کنیم تا ضمن پربارتر ساختن میز تحلیل، از یک طرفه به قاضی رفتن در هر موضوعی خودداری کرده و فرصت را برای افراد مختلف مرتبط با سوژه و سناریوی موضوع اتاق فکر پیش ببریم.

وی فزود: در واقع اتاق فکر برنامه تهران ۲۰ در فصل جدید جدا از تامین محتوای مورد نیاز برنامه به دنبال رصد اخبار و انعکاس آن در کنار میز اصلی برنامه است و عملاً این اتفاق فرصت را ایجاد کرده است که مخاطب از زوایای مختلف در خصوص یک موضوع مطلع باشد و البته تا حدودی با دیدن برنامه تهران ۲۰ از اخبار و اتفاقات روز جامعه به ویژه اتفاقات استان تهران  آگاه شود. 

 احمدی درخصوص دیگر ابعاد برنامه تهران ۲۰ عنوان کرد: همانطور که در گفتگو‌های قبلی عرض کردم برنامه تهران ۲۰ جدا از ماموریت‌هایش در خصوص اتفاقات روز شهر تهران و استان تهران و واکنش به موقع در خصوص اتفاقات روز اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به دنبال این است که بتواند پرونده‌های ثابت روی میز را مدام پیگیری کند و محصول آن را به شکل مستمر در اختیار مردم و مسئولین قرار دهد.

این تهیه کننده ادامه داد: پرونده‌های مرتبط با ترافیک تهران، آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی، ساختمان‌های نا ایمن، هزینه‌های مسکن، دلار و طلا، قیمت کالا‌های اساسی و ... در کنداکتور ثابت محتوای برنامه جای دارند و با توجه به درخواست مخاطبان مدام تلاش داریم با اطلاع رسانی و تحلیل به موقع شهروندان و هم استانی‌های عزیز را از وضعیت موجود و پیشرفت‌های پیش رو مطلع کنیم.

او در پایان تصریح کرد:  در فصل پیش روی تهران ۲۰ به دنبال تغییراتی اساسی‌تر با تغییر دکور و فرم و محتوای برنامه هستیم که به موقع در این خصوص نیز توضیح می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد